نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ورودی‌ ها و خروجی هایی كه در روزهای آتی به دفتر باشگاه یوونتوس می آیند

ورودی‌ ها و خروجی هایی كه در روزهای آتی به دفتر باشگاه یوونتوس می آیند

با اتمام پروژه پیوستن آدرین رابیو، قطعی شدن حضور آرون رمزی و اضافه شدن لوكا پلگرینی بالاخره نوبت به دیدار دوباره با افسانه زنده یووه و حضور ستاره تابناك فوتبال هلند در یوونتوس رسیده است.

 

جانلوكا دی‌مارتزیو و فابریتزیو رومانو خبرنگاران معروف فوتبال ایتالیا با قطعی دانستن پیوستن ماتیاس ده‌لخیت و جانلوئیجی بوفون به یوونتوس، از برنامه ویژه مسئولان این باشگاه برای مهیا كردن آخرین شرایط حضور آنها در تورین خبر داده‌اند.

 

فابیو پاراتیجی مدیر ورزشی یووه به احتمال فراوان برای دیدار و انجام واپسین گفتگوها عازم كشور هلند و شهر آمستردام خواهد شد تا آسان‌ترین مرحله باقیمانده از توافق با قهرمان لیگ هلند را پس از پروسه طولانیِ رسیدن به تفاهم با ده‌لیخت و مینو رایولا (موكلش) انجام دهد؛ او با بسته پیشنهادی 75 میلیون یورویی پای به خیابان «آره‌نا 1» آمستردام و ساختمان باشگاه آژاكس خواهد گذاشت تا رضایت پسران خدا (یكی از القاب آژاكس) را جلب كند.

 

در سوی دیگر اوضاع برای جی‌جی بوفون كه این روزها دائم در حال رفت و آمد از فرانسه به ایتالیا است كمی واضح‌تر است و او در گفتگوهایی كه پیش‌تر با مسئولان یوونتوس انجام داده به توافق كلی رسیده است و در روزهای آتی نیز قراداد یك‌ساله‌اش را با بیانكونری به امضاء خواهد رساند تا خورشید تابناكِ اسطوره یكبار دیگر در آسمان تورین بتابد.

 

در عین حال نقل و انتقالات اخیر یووه به احتمال فراوان نكات اضافه‌ای نیز با خود به همراه خواهد داشت. ماتیا پرین سنگربان 26 ساله یووه كه این روزها در كلینیك باشگاه یوونتوس به صورت روزانه مشغول تمرینات فیزیوتراپی است همگام با بازگشت بوفون به احتمال فراوان به تیمی جدید خواهد پیوست؛ باشگاهی كه می‌تواند در ایتالیا و یا حتی كمی آنسوتر در پرتغال باشد.

 

لوكا پلگرینی نیز كه از همان ساعات نخست حضور در تست‌های پزشكی و دفتر باشگاه یوونتوس از احتمال انتقال قرضی او به یكی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری آ صبحت به میان می‌آمد، سه پیشنهاد را پیرامون خود می‌بیند؛ درخواست‌هایی از ساسوئولو تا كالیاری در جزیره ساردنی.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: